ID članka : 00253771 / Poslednja izmena : 30.11.2020.

Zvuk nije sinhronizovan sa slikom ili se čuje pucketanje

    Otkriveni problemi sa zvukom

    Nažalost, u poslednje vreme ste možda imali problema sa zvukom nakon instalacije aplikacije Tune-in.
    Na primer:

    • Zvuk sa televizora ne odgovara prikazanoj slici (problem sa sinhronizacijom slike i zvuka).
    • Nakon kratkog perioda zvuk više nije sinhronizovan sa slikom.
    • Primećujete pad kvaliteta zvuka ili čujete pucketanje.
       

    Kako mogu da rešim ove probleme sa zvukom?

    Ove probleme trenutno možete rešiti tako što ćete deinstalirati aplikaciju Tune-in i obaviti „meko“ resetovanje:

    • Opcija 1: Pritisnite i zadržite zeleno dugme za napajanje na daljinskom upravljaču dok se televizor ponovo ne pokrene.
    • Opcija 2: Isključite televizor iz utičnice, sačekajte jedan minut pa ponovo uključite kabl u utičnicu.

    Ako se ovaj problem javlja i pored toga što aplikacija Tune-in nije instalirana, svakako obavite „meko“ resetovanje. 
     

    Zbog čega se javljaju ovi problemi sa zvukom i šta će kompanija Sony da preduzme po tom pitanju?

    Nakon objavljivanja ažuriranja za firmver, kompanija Sony će pažljivo pratiti da li postoje nuspojave. I pored opsežnih testova koje obavljamo, zbog složenosti veze između uređaja i softvera mogu se javiti neželjene nuspojave. 

    Otkrivanje, ispitivanje i rešavanje problema

    Čim smo primetili ovaj problem, naš tim inženjera je odmah započeo istragu. Kada istraga bude završena, kompanija Sony će objaviti rešenje za firmver. 
    Do tada vas molimo za strpljenje i podršku. Izvinjavamo se zbog nastalih neprijatnosti.