Pravila privatnosti
Zahtevi u vezi sa privatnošću
Kako da dobijem kopiju svojih podataka ili da izbrišem svoj nalog?
Da biste mogli da dobijete kopiju podataka ili da izbrišete svoj nalog, najpre moramo da proverimo vaš zahtev. Obratite se službi za korisničku podršku putem e-adrese povezane sa vašim zahtevom.
Kako se upravlja mojim podacima?
Ako ste već kupili Sony Mobile proizvod, vašim podacima se upravlja u skladu sa Sony Mobile pravilima privatnosti. Ako ste novi korisnik ili ako ste izabrali Sony Europe pravila privatnosti posle 1. marta, vašim podacima se upravlja u skladu sa Sony Europe pravilima privatnosti.
Kako mogu da otkažem pretplatu na bilten?
Žao nam je što odlazite! Na više načina možete da otkažete pretplatu na bilten, na primer:
- Tako što ćete kliknuti na vezu za otkazivanje pretplate koja se nalazi pri dnu naših e-poruka.
- Otkazivanje pretplate na Sony Electronics bilten → prijavite se na svoj MySony nalog i promenite postavke za primanje biltena.
- Otkazivanje pretplate Sony Mobile biltena → prijavite se na svoj Sony Mobile nalog i promenite postavke za primanje biltena.
- Putem našeg kontakt centra.
Brisanje naloga
- MySony (Sony Electronics) nalog → Prijavite se na svoj nalog da biste ga izbrisali.
-
Sony Mobile → Obratite se službi za korisničku podršku tako što ćete poslati e-poruku sa Sony Mobile naloga u kojem tražite brisanje tog naloga.
Imajte u vidu da ako se prijavite za bilten preko više e-adresa, pretplatu ćete morati da otkažete preko svake e-adrese. Druge kompanije iz Sony grupe imaju svoje biltene za koje kompanija Sony Europe B.V. nije odgovorna. Da biste otkazali dobijanje biltena, obratite se kompaniji od koje bilten dobijate.