Zbog karakteristika slušalica, prenos između plejera i leve slušalice ima prioritet, što može da dovede do prekida ili odsustva zvuka u desnoj slušalici.
NAPOMENA: Kad ovu slušalicu koristite za pozive, glas će se čuti samo sa leve slušalice.
Pogledajte sledeće probleme i pokušajte da primenite odgovarajuća rešenja:
U okruženju u kom Wi-Fi, mikrotalasne pećnice, bežični telefoni ili drugi uređaji prenose radio-talase frekventnog opsega od 2,4 GHz, ovaj problem možete da rešite tako što ćete slušalice podesiti na opciju „Prioritet je stabilna veza“.
NAPOMENA: Ako koristite iPhone, iPad ili druge uređaje kompatibilne sa kodekom Bluetooth AAC, uvek primenite režim „Prioritet je kvalitet zvuka“.
Režim kvaliteta zvuka podesite na opciju „Prioritet je stabilna veza“.
Za pametne telefone:
Kad koristite pametni telefon, podesite režim koristeći namensku aplikaciju Headphones Connect.
1. Instalirajte aplikaciju Headphones Connect u usluzi Google Play.
2. Povežite slušalice sa pametnim telefonom, pa pokrenite Headphones Connect i promenite postavke
Za Walkman uređaje:
1. Izaberite stavku „Postavke“.
2. Izaberite postavke Bluetooth veze/veze sa audio uređajem
3. Izaberite kvalitet reprodukcije za bežične veze
4. Podesite opciju „Prioritet je SBC veza“.
5. Prekinite, pa ponovo uspostavite vezu sa slušalicama
1. Ponovo pokrenite slušalice, pa ih povežite sa plejerom.
2. ISKLJUČITE napajanje.
Pritisnite dugme na levoj slušalici i držite dok plavi indikatori ne zatreperi (oko 2 sekunde). Desna slušalica će se istovremeno isključiti. Obe slušalice će se takođe automatski isključiti kad ih stavite u futrolu za punjenje.
3. UKLJUČITE napajanje.
Pritisnite dugmad na levoj i desnoj slušalici i držite dok plavi indikatori ne zatrepere (oko 2 s).
4. Slušalice povežite sa plejerom i proverite da li emituju zvuk.