Nov metod prijavljivanja na usluge i aplikacije kompanije Sony (za korisnike koji se prijavljuju putem Amazon/Apple/Facebook/Google)
Kompanija Sony će objediniti ID za prijavljivanje koji se koriste za pristup različitim uslugama kompanije Sony za proizvode kao što su televizori ili slušalice u jedan Sony nalog. ID za prijavljivanje je nalog koji koristite da biste se prijavili, na primer Amazon/Apple/Facebook ili Google. Imaćete samo jedan Sony nalog za pristup uslugama kompanije Sony.
Nakon što se prebacite na Sony nalog, usluga Cloud Service for Home Entertainment & Sound Products kompanije Sony nakon jula 2024. više neće biti dostupna putem naloga Amazon/Apple/Facebook ili Google. Naravno, moći ćete da se prijavite sa svojim Sony nalogom.
Šta je Sony nalog?
Sony nalog će obuhvatiti sve grupne usluge kompanije Sony i biće njihovo pogodno čvorište, što se odnosi i na usluge PlayStation Network i Sony | Headphones Connect.
Kako da prebacim svoje druge naloge za usluge kompanije Sony?
Usluge kompanije Sony koje su navedene u nastavku koristiće Sony nalog za prijavu i pozivamo vas da sledite ove korake za svaku uslugu ili aplikaciju:
Kliknite ovde da saznate više o prebacivanju na Sony nalog.
Procedura se može malo razlikovati u zavisnosti od toga koji ID za prijavljivanje sada koristite.
Primenjive usluge i aplikacije
- Sony | Headphones Connect
- Sony | 360 Spatial Sound Personalizer
- INZONE Hub
- Upravljanje TV-om pomoću pametnih zvučnika
- TV 3D surround (Profil za slušanje)