ID članka : 00155228 / Poslednja izmena : 07.03.2024.Odštampaj

Potrebna mi je pomoć sa My Sony nalogom ili sa registracijom proizvoda u okviru usluge My Sony

    Sadržaj


    Kako mogu da registrujem My Sony proizvod?

    1. Posetite web-lokaciju za registraciju proizvoda kompanije Sony Europe.
    2. Izaberite svoju zemlju sa liste.
    3. Na uslugu My Sony možete da se prijavite na tri načina: pomoću svoje e-adrese, Google naloga (dugme „Prijavite se sa Google nalogom“) ili Facebook naloga (dugme „Prijavite se sa Facebook nalogom“).
      • Postojeće Sony naloge možete da povežete i da se prijavite sa svojim nalogom za uslugu My Sony, zajednicu ili bilo koju drugu uslugu na internetu Sony grupe.
      • Ako još uvek nemate Sony nalog, izaberite karticu „Create account“ (Kreiranje naloga) da biste kreirali nalog, a zatim se prijavite.
    4. Započnite registraciju svog proizvoda.

    Pogrešna e-adresa ili lozinka

    1. korak: Proverite da li ste uneli ispravnu e-adresu za registraciju

    • Obavezno navedite e-adresu koju ste povezali sa svojim Sony nalogom i proverite da li ste uneli tačnu adresu.
    • Ako ste već kreirali Sony nalog koji niste verifikovali putem e-pošte u navedenom roku (72 sata), nećete moći da koristite taj nalog. Ne zaboravite da se ovo odnosi na sve usluge kompanije Sony. Prijavite se na ovaj neverifikovani nalog, ponovo pošaljite vezu za aktivaciju/verifikaciju i aktivirajte nalog putem e-pošte.
    • Za prijavljivanje na My Sony nalog možete da koristite istu e-adresu koju koristite za druge Sony naloge. My Sony nalog možete da povežete sa svojim drugim Sony nalozima (npr. za PlayStation Network).

    2. korak: Upotrebite funkciju „Forgot my password“ (Zaboravili ste lozinku)

    Lozinku možete da resetujete pomoću sledećih opcija za resetovanje lozinke:

    1. Unesite datum rođenja koji ste naveli pri registraciji.
    2. Odgovorite na bezbednosno pitanje.
    3. Verifikacija pomoću mobilnog uređaja (Pređite na odeljak „Kako da omogućim verifikaciju u dva koraka?“).

    Kada uspešno obavite ove korake, dobićete vezu za resetovanje lozinke. Ako ne vidite e-poruku, proverite da se ne nalazi među nepoželjnom poštom. Odnosno, pokušajte ponovo da pošaljete vezu ili sačekajte 24 sata, a zatim pokušajte ponovo.

    Napomena: Ako ne uspete u jednoj od ove tri opcije, naš sistem vas odmah upućuje da se obratite podršci. Ipak, i dalje možete da isprobate preostale opcije!


    My Sony nalog je zaključan

    „Dostignut je maksimalni broj neuspešnih pokušaja prijavljivanja. Da bismo zaštitili vašu bezbednost, nalog će biti zaključan 120 minuta.“

    Kada prođe 120 minuta, proverite da vas tasteri Caps Lock ili Num Lock na tastaturi ne ometaju da tačno unesete lozinku.
    Druga mogućnost je da jednostavno resetujete lozinku pomoću funkcije Forgot your password (Zaboravili ste lozinku).


    Unošenje izmena u Sony nalog

    Kako da promenite informacije o nalogu (e-poštu, lozinku i adresu)

    1. Prijavite se na Sony nalog.
    2. Idite na [My Account Details] (Detalji naloga).
    3. Ažurirajte željena polja.

    Želim da izbrišem My Sony nalog

    Biće nam žao ako odete, ali svakako možete da uklonite nalog na sledeći način:

    1. Prijavite se na Sony nalog.
    2. Kliknite na [My Account Details] (Detalji naloga).
    3. Listajte nadole do dna, a zatim izaberite [Remove account] (Ukloni nalog).

    Kako da povežem My Sony sa drugim nalozima za usluge kompanije Sony

    Ako već imate nalog za neku drugu uslugu kompanije Sony, možete da se prijavite na platformu My Sony sa podacima tog naloga. Nakon toga ćete dobiti automatizovanu poruku u kojoj se od vas traži da ažurirate nalog. Možda ćete morati da unesete neke dodatne informacije pre nego što dovršite ažuriranje. Isto tako, kada kreirate Sony nalog, možete da ga koristite za prijavljivanje na druge usluge kompanije Sony.

    Možete da povežete naloge za sledeće usluge na mreži Sony grupe:

    Napomene:

    • Da biste povezali naloge, za svaki nalog mora biti registrovana ista e-adresa.
    • Usluge možda nisu dostupne u svim zemljama/regionima.

    Usluge koje pruža kompanija Sony Europe

    • My Sony
    • Zajednica

    Usluge koje pružaju druge kompanije iz Sony grupe

    • PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus

    Više informacija potražite na stranici Povezani nalozi za Sony usluge.


    Kako da omogućim verifikaciju u dva koraka?

    Ako želite dodatni nivo zaštite, možete tražiti da vam se pošalje kôd za verifikaciju putem tekstualne poruke ili aplikacije za autorizaciju kada se prijavljujete na Sony nalog. Ovu postavku možete u svakom trenutku da promenite u postavkama verifikacije u dva koraka.

    Kako da omogućim verifikaciju u dva koraka

    Kako da se prijavim pomoću rezervnog koda ako aplikacija za autorizaciju ne radi


    Šta ako ne mogu da nađem proizvod koji želim da registrujem?

    1. Prvo proverite da li je proizvod koji želite da registrujete proizvela kompanija Sony Electronics (to obuhvata: televizore, audio i video uređaje, mobilne uređaje [Xperia] i proizvode za fotografiju). Ako imate Sony Professional proizvod ili PlayStation konzolu, posetite neku od sledećih stranica:
    2. Ako ste sigurni da posedujete Sony Electronics proizvod i ručno ste uneli ime proizvoda ali ne možete da ga nađete, probajte da ga nađete pomoću padajućeg menija.
    3. Ako ste proizvod kupili van Evrope (npr. u Pacifičkoj Aziji, Severnoj i Južnoj Americi itd.), idite na web-lokaciju odgovarajućeg regiona da biste registrovali svoj proizvod. Proizvode kupljene izvan Evrope trenutno nije moguće registrovati u okviru usluge My Sony. Izvinjavamo se zbog ove neugodnosti.
    4. Ako prve dve opcije ne budu od pomoći, proizvod možda nije unet u našu bazu podataka. Obratite nam se da bismo ovo proverili.