O ovom preuzimanju

Ažuriranje je jednostavno i sa najnovijom verzijom firmvera možete još bolje iskoristiti svoj Blu-ray plejer.

  • Datum objavljivanja: 23/12/2014
  • Ime: Firmver za Blu-ray /DVD sistem kućnog bioskopa verzije M12.R.0510
  • Modeli na koje se odnosi: BDV-E190, BDV-E290, BDV-E490, BDV-E690, BDV-EF220, BDV-EF420
  • Prednosti i poboljšanja:
    • Poboljšavanje stepena bezbednosti šifrovanja
  • Ograničenja: namenjen samo za korišćenje sa Blu-ray / DVD sistemom kućnog bioskopa koji je prodavan u Evropi. Ne prodaju se svi modeli u svim zemljama.

Sistemski zahtevi

Vaš firmver je možda već ažuran, naročito ako imate novi model Blu-ray / DVD sistema kućnog bioskopa. Ako je broj verzije M12.R.0510 ili viši, nema potrebe da vršite ažuriranje.

Ako niste sigurni, možete lako da proverite koju verziju firmvera imate:

  1. Uključite napajanje televizora i Blu-ray / DVD sistema kućnog bioskopa. Proverite da li je kao ulaz podešen Blu-ray / DVD sistem kućnog bioskopa sa kojim je povezan. Znači, ako je plejer povezan na HDMI 2 konektor, izaberite HDMI 2 kao ulaz.
  2. Pritiskajte taster "FUNCTION" dok se na displeju prednje ploče ne prikaže "BD/DVD" funkcija.
  3. Ako počne da reprodukuje disk, pritisnite dugme STOP i sačekajte dok se ne prikaže meni XrossMediaBar (XMB™).
  4. U meniju XrossMediaBarTM, označite Setup > System Settings [Podešavanje - Sistemska podešavanja], a zatim izaberite ENTER koristeći tastere sa strelicama na daljinskom upravljaču.
  5. Označite System Information [Sistemske informacije] i izaberite ENTER.
  6. Na ekranu televizora se prikazuje sledeći broj verzije firmvera: "Software Version M12.R.0510 " (Verzija softvera M12.R.0510) - ako je broj verzije M12.R.0510 ili viši, već imate najažurniju verziju firmvera.

Instalacija

Postoje dva jednostavna načina za ažuriranje firmvera Blu-ray / DVD sistema kućnog bioskopa:

  1. Sony Home Audio i Video: Skidanje upravljačkog softvera  

    Ovaj način preporučujemo kao najjednostavniji način ažuriranja. Obično traje oko 15-30 minuta. Prvo konfigurišite opremu, zatim putem Interneta preuzmite ažurnu verziju na svoj Blu-ray / DVD sistem kućnog bioskopa.

    Šta vam je potrebno:

    • Ethernet kabl za povezivanje vašeg Blu-ray / DVD sistema kućnog bioskopa sa internetom
    • aktivna internet veza
    • kompatibilan televizor

    Kako da osigurate neometano ažuriranje

    Ažuriranje je obično veoma jednostavno. Evo kako možete osigurati da će biti dobro iz prvog puta:

    • Pažljivo pročitajte uputstva da ne biste oštetili svoj Blu-ray / DVD sistem kućnog bioskopa.
    • Ne isključujte Blu-ray / DVD sistem kućnog bioskopa - ili ga ne odvajajte od električnog napajanja - za vreme ažuriranja.
    • Ne pritiskajte nijedan drugi taster, osim tastera koji se pominju u uputstvima.

    Podešavanje opreme:

    • Uključite televizor i proverite da li je kao ulaz podešen Blu-ray / DVD sistem kućnog bioskopa sa kojim je povezan. (Znači, ako je plejer povezan na HDMI 2 konektor, izaberite HDMI 2 kao ulaz.)
    • Povežite BD / DVD sistem kućnog bioskopa na svoj LAN priključak korišćenjem Ethernet kabla.
    • Uključite Blu-ray / DVD sistem kućnog bioskopa. - Ako se disk nalazi u plejeru, izvadite ga.
    • Pritiskajte taster "FUNCTION" dok se na displeju prednje ploče ne prikaže "BD/DVD" funkcija - Nadogradnju možete izvršiti samo ako je izabrana funkcija "BD/DVD"
    • U meniju XrossMediaBar TM, izaberite Setup > System Settings [Podešavanje - Sistemska podešavanja] pomoću tastera sa strelicama na daljinskom upravljaču, a zatim izaberite ENTER.
    • Izaberite "Quick Start Mode" [Režim brzog pokretanja] koristeći daljinski upravljač - uverite se da je "Quick Start Mode" [Režim brzog pokretanja] postavljen na "Off" [Isključeno], u suprotnom se može desiti da ažuriranje firmvera ne uspe.

    Pribavite ažurnu verziju:

    • U meniju XrossMediaBar TM, izaberite Setup > Network Update [Podešavanje - Mrežno ažuriranje] pomoću tastera sa strelicama na daljinskom upravljaču, a zatim izaberite ENTER.
    • Na televizoru se prikazuje poruka Perform version update? [Ažurirati verziju?].
    • Izaberite opciju OK [U redu] korišćenjem daljinskom upravljača, a zatim pritisnite dugme ENTER.
    • Ažuriranje počinje.
    • Tokom ažuriranja, na televizoru ćete videti poruku UPDATING [Ažuriranje].
    • Kada na displeju prednje ploče plejera vidite poruku COMPLETE [Završeno], ažuriranje je završeno. Plejer se automatski isključuje.- Ne koristite i ne isključujte sami plejer dok se ažuriranje ne dovrši.
    • Ponovo uključite sistem.
    • Proverite verziju firmvera. Ako je broj verzije M12.R.0510, nadogradnja firmvera je bila uspešna.

    Rešavanje problema

    Šta treba da uradite ako se jave problemi tokom ažuriranja firmvera Blu-ray / DVD sistema kućnog bioskopa putem Interneta.

    • "UPDATE" and "ERROR" are displayed alternately on the front panel display, and "Update failed" is displayed on the TV screen.

      Please check the following:
      1. Check that the router and all devices connected between the TV and the router are switched on.
      2. Verify that you are using the correct type of cable (straight or crossover) between the TV and the router.
      3. Check that all the cables between the TV and the router are correctly connected.
      4. Try the update again.Still not working? Please contact Sony Customer Support

      Using the remote control select "Retry"on the display and press Enter.
      If you cannot perform the network update, try the Disc Update procedure.

    • After the network update process has started, "1/9" is displayed in the lower right but the progress bar on the display has not changed.
      Depending on your network connection, the network upgrade process can take a long time ( up to 60 minutes). That is why "1/9" is displayed in the lower right and the progress bar on the display will not change for a long time.

    • The message "Connection status cannot be confirmed" shows on the TV.
      The problem might be with the network connection.
      1. Check the LAN cable is connected.
      2. In the network settings, check you have confirmed whether or not your Blu-ray Disc / DVD Home theatre system has its own IP address. (If you use a proxy server, type the IP address of the proxy you use - instead of the proxy host name - into the Proxy Server field.)
      3. Try the update again.

    • The power went off while the update was in progress.
      Turn the Blu-ray Disc/DVD Home Theatre System on and try the update again.

    • The update has been going for over 60 minutes and hasn't finished.
      If your system is connected via wireless to the network, please try to connect with a cable to the network and an try the procedure again.
      If the problem continues, the network transmission speed may be low. In that case please try to update your system following the disc procedure.

Informacije o datoteci

Naziv datoteke

  • UPDATA_M12R0510.ZIP