ID članka : 00252264 / Poslednja izmena : 12.07.2022.Odštampaj

Dobrodošli na promociju Alpha Objektiva (Cashback)

    1. Kako da učestvujem u promociji?

    2. Šta se smatra prihvatljivim dokazom o kupovini?

    3. Koji se formati mogu koristiti za otpremanje dokumenata kao deo postupka registracije i postoje li ograničenja u vezi sa veličinom?

    4. Nisam primio ažuriranja e-poštom u vezi sa svojim zahtevom, kako mogu da pratim napredak u vezi sa njim?

    5. Imam problema kada pokušavam da se registrujem za ovu promociju na mreži, gde da idem?

    6. Registrovao sam fotoaparat, ali nisam dobio kodove vaučera, šta da radim?

    7. Koji je maksimalni iznos potraživanja koje mogu stvoriti?

     

     

     

    1. Kako da učestvujem u promociji?

    KORAK 1

    Kupite fotoaparat koji ispunjava uslove, registrujte fotoaparat koji ispunjava uslove na My Sony i naznačite da želite da primate marketinške e-poruke. Kada registracija bude završena, dobićete 3 vaučera sa kodom u naredna 24 sata da biste dobili povraćaj novca kada kupite jedan do tri objektiva koji ispunjavaju uslove od prodavca koji učestvuje. 

    KORAK 2

    Unesite veb lokaciju kampanje i kliknite na dugme „Iskoristi“ da biste se registrovali. Zahtevi za povraćaj novca mogu se podneti tek nakon trideset (30) dana od datuma kupovine relevantnog/ih objektiva i najkasnije u roku od tri meseca od kupovine objektiva. Zahtevi podneti pre relevantnog datuma biće odbijeni.

    KORAK 3

    Prijavite se ili napravite My Sony nalog i popunite obrazac za kampanju tako što ćete navesti sledeće detalje:

    · Informacije o vašem objektivu: model, serijski broj, jedinstveni kod vaučera primljen putem usluge My Sony, datum kupovine i naziv maloprodaje gde ste kupili proizvod

    · Vaši lični podaci: ime, adresa e-pošte, poštanska adresa, bankovni podaci i telefonski broj

    · Vaš dokaz o kupovini objektiva

    · Fotografija bele nalepnice koja prikazuje bar kodove, model i serijski broj promotivnog objektiva koji je IZREZAN iz pakovanja proizvoda objektiva

    Nakon pružanja ovih podataka, kliknite na dugme „Pošalji“.

    KORAK 4

    Nakon što pošaljete obrazac, bićete preusmereni na stranicu za potvrdu, a na vašu adresu e-pošte će biti poslat e-mail sa potvrdom registracije. Vaša registraciona šifra je osmocifreni broj koji će biti prikazan u redu predmeta e-pošte. Ovaj kod će služiti i kao referentni broj u slučaju da imate pitanja o kampanji.

    KORAK 5

    Ako vaš zahtev ispunjava uslove i odredbe promocije, dobićete određeni povrat novca u roku od 28 dana od potvrde vašeg zahteva. Ako želite da proverite status zahteva za povraćaj novca, kliknite na vezu „Pogledajte status zahteva“ na početnoj stranici kampanje.

    NAPOMENA: Po kupcu se mogu podneti najviše tri (3) zahteva (i samo jedan zahtev po modelu). Svaki kod se može koristiti samo jednom.

    2. Šta se smatra prihvatljivim dokazom o kupovini?

    Prihvatljivi dokaz o kupovini mora da sadrži potrebne kriterijume u nastavku:

    1- Ime maloprodaje gde ste kupili proizvod

    2- Datum kupovine.

    3- Detalji o proizvodu.

    4- PDV broj prodavca

    Uzimajući u obzir da se zahtev može odbiti ako dostavljeni dokumenti ne ispunjavaju gore navedene kriterijume 

    3. Koji se formati mogu koristiti za otpremanje dokumenata kao deo postupka registracije i postoje li ograničenja u vezi sa veličinom?

    Vaša datoteka ne sme biti veća od 5 MB. Možete da otpremite samo standardne formate JPEG, JPG, PNG i PDF.

    4. Nisam primio ažuriranja e-poštom u vezi sa svojim zahtevom, kako mogu da pratim napredak u vezi sa njim?

    Automatska e-poruka sa potvrdom se šalje kada se podnese zahtev, a druga e-pošta kada se prihvati. Ako nam zatrebaju dodatne informacije, biće vam poslat zaseban e-mail. Obavezno proverite fasciklu sa neželjenom (spam ili junk) poštom u poštanskom sandučetu. Štaviše, ovu vezu možete koristiti za praćenje napretka vašeg zahteva unošenjem ID-a zahteva navedenog u potvrdnom e-mailu.

    5. Imam problema kada pokušavam da se registrujem za ovu promociju na mreži, gde da idem?

    Slobodno kontaktirajte našu liniju za podršku putem ovog linka za bilo kakvu pomoć u vezi sa podnošenjem zahteva ili za prijavljivanje problema na koje možete naići.

    6. Registrovao sam fotoaparat, ali nisam dobio kodove vaučera, šta da radim?

    Ako ste novi klijent, uverite se da ste na Ma Sony registrovali fotoaparat koji ispunjava uslove. Napomena: Ova 3 jedinstvena koda biće vam dostavljena u zasebnoj e-poruci u roku od 24 sata nakon registracije proizvoda.

    Ako niste dobili e-poštu, proverite direktorijum sa neželjenom poštom.

    7. Koji je maksimalni iznos potraživanja koje mogu stvoriti?

    Dobićete 3 vaučer koda za svaki registrovani fotoaparat ili kameru koja ispunjava uslove. Ne postoji ograničenje za količinu registrovanih uređaja koji ispunjavaju uslove.

    Npr.: Ako kupite i registrujete 3 uređaja koji ispunjavaju uslove, dobit ćete ukupno 3x3=9 kupona.

    Ograničeni ste na jedan zahtev po pojedinačnom modelu objektiva za svaki registrovani uređaj koji ispunjava uslove.