ID članka : 00252264 / Poslednja izmena : 10.11.2021.

Dobrodošli na promociju Alpha Objektiva

    1. Kako da učestvujem u promociji?

    2. Šta se smatra prihvatljivim dokazom o kupovini?

    3. Koji se formati mogu koristiti za otpremanje dokumenata kao deo postupka registracije i postoje li ograničenja u vezi sa veličinom?

    4. Kupio sam svoj proizvod nekoliko nedelja pre / posle datuma promocije. Može li Sony da napravi izuzetak i odobri povraćaj gotovine za moju kupovinu?

    5. Nisam primio ažuriranja e-poštom u vezi sa svojim zahtevom, kako mogu da pratim napredak u vezi sa njim?

    6. Imam problema kada pokušavam da se registrujem za ovu promociju na mreži, gde da idem?

    7. Registrovao sam fotoaparat, ali nisam dobio kodove vaučera, šta da radim?

     

     

     

    1. Kako da učestvujem u promociji?

    KORAK 1

    Kupite fotoaparat koji ispunjava uslove do 31.03.2022 (uključen), registrujte kupljeni fotoaparat na My Sony između 19.10.2020 i 15.06.2022 (uključeno) i primite 3 koda vaučera da biste zahtevali povraćaj novca kada kupite objektiv koji ispunjava uslove, između 19.10.2020 i 30.06.2022, od  ovlašćenog prodavca koji učestvuje u promociji.

    KORAK 2

    Uđite na web lokaciju kampanje i kliknite na dugme „Potraži“ da biste se registrovali. Zahtevi se moraju podnositi putem interneta od datuma kupovine do 31.07.2022, u suprotnom neće biti prihvaćeni.

    Napomena: Zahtevi se mogu podneti između 19.10.2020–31.07.2022.

    KORAK 3

    Prijavite se ili napravite My Sony nalog i popunite obrazac za kampanju tako što ćete navesti sledeće detalje:

    · Informacije o vašem objektivu: model, serijski broj, jedinstveni kod vaučera primljen putem usluge My Sony, datum kupovine i naziv maloprodaje gde ste kupili proizvod

    · Vaši lični podaci: ime, adresa e-pošte, poštanska adresa, bankovni podaci i telefonski broj

    · Vaš dokaz o kupovini objektiva

    · Fotografija bele nalepnice koja prikazuje bar kodove, model i serijski broj promotivnog objektiva koji je IZREZAN iz pakovanja proizvoda objektiva

    Nakon pružanja ovih podataka, kliknite na dugme „Pošalji“.

    KORAK 4

    Nakon što pošaljete obrazac, bićete preusmereni na stranicu za potvrdu, a na vašu adresu e-pošte će biti poslat e-mail sa potvrdom registracije. Vaša registraciona šifra je osmocifreni broj koji će biti prikazan u redu predmeta e-pošte. Ovaj kod će služiti i kao referentni broj u slučaju da imate pitanja o kampanji.

    KORAK 5

    Ako vaš zahtev ispunjava uslove i odredbe promocije, dobićete određeni povrat novca u roku od 28 dana od potvrde vašeg zahteva. Ako želite da proverite status zahteva za povraćaj novca, kliknite na vezu „Pogledajte status zahteva“ na početnoj stranici kampanje.

    NAPOMENA: Po kupcu se mogu podneti najviše tri (3) zahteva (i samo jedan zahtev po modelu). Svaki kod se može koristiti samo jednom.

    2. Šta se smatra prihvatljivim dokazom o kupovini?

    Prihvatljivi dokaz o kupovini mora da sadrži potrebne kriterijume u nastavku:

    1- Ime maloprodaje gde ste kupili proizvod

    2- Datum kupovine.

    3- Detalji o proizvodu.

    4- PDV broj prodavca

    Uzimajući u obzir da se zahtev može odbiti ako dostavljeni dokumenti ne ispunjavaju gore navedene kriterijume 

    3. Koji se formati mogu koristiti za otpremanje dokumenata kao deo postupka registracije i postoje li ograničenja u vezi sa veličinom?

    Vaša datoteka ne sme biti veća od 5 MB. Možete da otpremite samo standardne formate JPEG, JPG, PNG i PDF.

    4. Kupio sam svoj proizvod nekoliko nedelja pre / posle datuma promocije. Može li Sony da napravi izuzetak i odobri povraćaj gotovine za moju kupovinu?

    Kupce koji se prijavljuju za ovu promociju možemo razmotriti samo ako su njihovi proizvodi kupljeni u datumima navedenim u Uslovima i odredbama.

    5. Nisam primio ažuriranja e-poštom u vezi sa svojim zahtevom, kako mogu da pratim napredak u vezi sa njim?

    Automatska e-poruka sa potvrdom se šalje kada se podnese zahtev, a druga e-pošta kada se prihvati. Ako nam zatrebaju dodatne informacije, biće vam poslat zaseban e-mail. Obavezno proverite fasciklu sa neželjenom (spam ili junk) poštom u poštanskom sandučetu. Štaviše, ovu vezu možete koristiti za praćenje napretka vašeg zahteva unošenjem ID-a zahteva navedenog u potvrdnom e-mailu.

    6. Imam problema kada pokušavam da se registrujem za ovu promociju na mreži, gde da idem?

    Slobodno kontaktirajte našu liniju za podršku putem ovog linka za bilo kakvu pomoć u vezi sa podnošenjem zahteva ili za prijavljivanje problema na koje možete naići.

    7. Registrovao sam fotoaparat, ali nisam dobio kodove vaučera, šta da radim?

    Ako ste novi kupac, proverite da li ste registrovali odgovarajući fotoaparat na My Sony između 12.10.2020. i 15.06.2022. Očekuje se da će datum kupovine ovog fotoaparata biti između 19.10.2020. i 31.03.2022.

    Ako ste postojeći kupac i registrovali ste svoj fotoaparat pre 19.10.2020, ali niste registrovali kupovinu objektiva u kompaniji Sony u poslednjih 12 meseci, trebalo bi da primite e-poštu sa svojim ličnim kodovima kompanije Sony do 19.10.2020.

    Ako niste dobili e-poštu, proverite direktorijum sa neželjenom poštom.