Obaveštenje o Programu zamene za neke SD memorijske kartice serije SF-M, serije SF-M sa specifikacijom TOUGH i serije SF-G sa specifikacijom TOUGH
Zahvaljujemo se na vašem interesovanju za Sony proizvode.
Otkrili smo da postoji problem sa nekim SD memorijskim karticama iz serije SF-M, serije SF-M sa specifikacijom TOUGH i serije SF-G sa specifikacijom TOUGH.
Problem sa podacima u režimu VSC
Kada koristite fotoaparat* koji podržava režim VSC (Video Speed Class), podaci snimljenog video zapisa na kartici mogu biti oštećeni ili možda neće biti ispravno snimljeni.
* Fotoaparati koji podržavaju režim VSC sa V60/V90.
Da bismo rešili ovaj problem, uvodimo besplatan program zamene SD memorijskih kartica na koje se odnosi ovaj problem.
Modeli na koje se ovo odnosi
Karticu možete prepoznati po broju modela na prednjoj strani kartice kao što je to naznačeno crvenim krugom.
Serija SF-M
Napomena! Kartice na koje se ovo odnosi imaju na prednjem delu oznake „V60“, „R:277MB/s“ i „W:150MB/s“.
|
|
Serija SF-M sa specifikacijom TOUGH
|
|
Serija SF-G sa specifikacijom TOUGH
|
|
Kako možete da proverite da li se ovo odnosi na vašu karticu
Serija SF-M
- Proverite da li imate karticu na koju se ovaj problem odnosi. Kartice serije SF-M imaju na prednjoj strani odštampane oznake V60, R:277MB/s i W:150MB/s.
- Pogledajte da li se na poleđini kartice nalazi oznaka/zvezdica (*) u donjem levom uglu.
- Ako je odgovor DA, onda se ovaj problem ne odnosi na vašu karticu.
- Ako je odgovor NE, onda se ovaj problem odnosi na vašu karticu.
Kartica na koju se odnosi ovaj problem |
Kartica na koju se odnosi ovaj problem |
Kartica na koju se ne odnosi ovaj problem |
Serija SF-M sa specifikacijom TOUGH
- Pogledajte da li se na poleđini kartice nalazi oznaka/zvezdica (*) u donjem levom uglu.
- Ako je odgovor DA, onda se ovaj problem ne odnosi na vašu karticu.
- Ako je odgovor NE, onda se ovaj problem odnosi na vašu karticu.
Kartica na koju se odnosi ovaj problem |
Kartica na koju se ne odnosi ovaj problem |
Serija SF-G sa specifikacijom TOUGH
Postoje dva načina da proverite da li se ovaj problem odnosi na vašu karticu.
1. Pogledajte da li se na poleđini kartice nalazi oznaka/zvezdica (*) u donjem levom uglu.
a. Ako je odgovor DA, onda se ovaj problem ne odnosi na vašu karticu.
b. Ako je odgovor NE, pogledajte šta treba zatim da uradite.
2. Pogledajte na poleđini kartice da li alfanumerički kôd počinje sa TV ili TR.
a. Ako alfanumerički kôd počinje sa TR, onda se ovaj problem ne odnosi na vašu karticu.
b. Ako alfanumerički kôd počinje sa TV, onda se ovaj problem odnosi na vašu karticu.
Kartica na koju se odnosi ovaj problem |
Kartica na koju se ne odnosi ovaj problem |
Kartica na koju se ne odnosi ovaj problem |
Nudimo besplatnu zamenu za SD memorijske kartice na koje se odnosi ovaj problem od 18. juna 2020. do 31. marta 2023.
Zamenu za SD karticu moći ćete da tražite putem obrasca za zahtev, dostupnog na ovoj stranici, od 18. juna 2020.
VAŽNO: Ne možemo preneti sadržaj sa vaše stare SD memorijske kartice na karticu koju budete dobili kao zamenu. Napravite rezervnu kopiju sadržaja sa kartice na računaru ili nekom drugom uređaju za skladištenje pre slanja kartice radi zamene.
*Aktuelna situacija sa korona virusom COVID-19 može uticati na pružanje nekih naših usluga. Dok budemo radili na rešavanju ovog problema, može doći do kašnjenja. Izvinjavamo se zbog eventualnih neprijatnosti i nadamo se da ćete imate razumevanja tokom ove vanredne situacije.