ID članka : 00192114 / Poslednja izmena : 08.01.2018.

Aplikacije trenutno nisu prikazane ili ne funkcionišu na određenim Sony Bravia televizorima (serije XE70, WE6 i WE75) – 17. novembar 2017.

Proizvodi na koje se ovo odnosi i kategorije ovog članka

Svesni smo da možda imate poteškoća prilikom prikazivanja ili pristupanja različitim video zapisima na zahtev ili drugim servisnim aplikacijama za Internet.*

Kao privremeno zaobilazno rešenje, inicijalizujte svoje lične podatke tako što ćete otići na: [Settings] (Postavke) > [Customer support] (Korisnička podrška) > [Initialise personal information] (Inicijalizuj lične podatke).

Ako vam gorenavedeni koraci ne pomognu i i dalje budete imali problema, preporučujemo da vratite svoj televizor na fabričke postavke: [Settings] (Postavke) > [Customer support] (Korisnička podrška) > [Factory settings] (Fabričke postavke). Imajte u vidudaće se nakon završetka ovog postupka prikazati ekran sa početnim podešavanjima.

Naši inženjeri trenutno istražuju osnovni uzrok i pronaći će trajno rešenje (u obliku ažuriranja softvera) vrlo brzo.

Da biste pratili najnovije inovacije, predlažemo da obeležite ovu stranicu. Pored toga, možete da dodate svoj model u mobilnu aplikaciju za podršku kompanije Sony kako biste dobijali trenutna obaveštenja o proizvodu.

Izvinjavamo se za neugodnosti.

NAPOMENA: Trenutno se ovaj problem odnosi samo na određen broj korisnika. Ako vaše aplikacije normalno funkcionišu, zanemarite ovo saopštenje.*