ID članka : 00155228 / Poslednja izmena : 21.05.2019.

Potrebna mi je pomoć sa MySony nalogom ili sa registracijom proizvoda na portalu MySony


     

    Nevažeća adresa e-pošte ili lozinka

     

    Korak 1: Proverite da li ste ispravno uneli registrovanu adresu e-pošte.

    Možda niste dobro upisali neki znak ili možda koristite pogrešnu adresu e-pošte:

    • MySony je povezan sa drugim Sony nalozima, kao što su PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia i još mnogo toga: za prijavljivanje na MySony možete da koristite istu adresu e-pošte povezanu sa drugim Sony nalozima.

    • Ako ste ranije napravili Sony nalog koji niste verifikovali putem e-pošte u navedenom roku (72 sata), nećete moći da koristite taj nalog. Ne zaboravite da se ovo odnosi na sve usluge kompanije Sony. Prijavite se na ovaj neverifikovani nalog, ponovo pošaljite vezu za aktivaciju/verifikaciju i aktivirajte nalog putem e-pošte.
       

    Korak 2: Koristite funkciju „Zaboravili ste lozinku“

    Lozinku možete da resetujete praćenjem sledećih opcija za resetovanje lozinke:

    1. Unošenje datuma rođenja koji ste registrovali
    2. Odgovaranje na bezbednosno pitanje
    3. Verifikacija pomoću mobilnog uređaja (Kako da omogućite verifikaciju u dva koraka)

    Kada uspešno obavite korake, dobićete vezu za resetovanje lozinke. Ako niste dobili e-poruku, proverite fasciklu za nepoželjnu poštu.
    U suprotnom, pokušajte da ponovo pošaljete vezu ili sačekajte 24 sata, a zatim pokušajte ponovo.

    Napomena: Ako ne uspete u jednoj od tri opcije, naš sistem vas odmah upućuje da se obratite podršci. Imajte u vidu da i dalje možete da isprobate preostale opcije!

     

    MySony nalog je zaključan

    „Dostignut je maksimalni broj neuspešnih pokušaja prijavljivanja. Da bismo zaštitili vašu bezbednost, nalog će biti zaključak 120 minuta.“

    Kada sačekate 120 minuta, uverite se da  Caps Lock ili Num Lock na tastaturi ne ometaju način na koji unosite lozinku.
    Druga mogućnost je da jednostavno resetujete lozinku pomoću funkcije Zaboravili ste lozinku.

     

    Unošenje promena u MySony nalog

    Kako da promenite informacije o nalogu (e-poštu, lozinku i adresu)

    • Prijavite se na MySony nalog
    • Idite u odeljak [My Account Details] (Detalji naloga)
    • Ažurirajte željena polja

     

    Želim da izbrišem MySony nalog

    Biće nam žao ako odete, ali svakako možete da uklonite nalog na sledeći način:

    • Prijavite se na MySony nalog
    • Kliknite na stavku [My Account Details] (Detalji naloga)
    • Krećite se nadole do dna, a zatim izaberite stavku [Remove account] (Ukloni nalog)

     

    Kako da povežem MySony sa drugim nalozima za usluge kompanije Sony

    Ako imate postojeći nalog u drugoj usluzi kompanije Sony, možete da se prijavite na MySony sa podacima za drugi nalog. Nakon toga ćete dobiti automatizovanu poruku u kojoj se od vas traži da nadogradite nalog. Možda ćete morati da unesete neke dodatne informacije pre nego što dovršite nadogradnju. Isto tako, kada kreirate MySony nalog, možete da ga koristite za prijavljivanje na druge usluge kompanije Sony.

    Možete da povežete naloge za sledeće usluge na mreži Sony grupe:

    Usluge koje pruža kompanija Sony Europe:

    • MySony
    • Zajednica kompanije Sony

    Usluge koje pružaju druge kompanije iz Sony grupe:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Kako da omogućim verifikaciju u dva koraka?

    1. Prijavite se na MySony, izaberite [My Account] (Moj nalog), a zatim se krećite nadole do stavke [Change Other Security Details] (Promenite druge bezbednosne podatke).
    2. Izaberite stavku [2 Step Verification] (Verifikacija u dva koraka) (na dnu stranice), a zatim izaberite [Edit] (Uredi).
    3. Unesite broj telefona.
    4. Dobićete šestocifreni kôd za aktiviranje verifikacije u dva koraka.

    Rezervni kodovi

    Ako iz bilo kog razloga ne možete da dobijete kôd za verifikaciju u dva koraka, i dalje možete da se prijavite pomoću rezervnog koda. Dobićete deset kodova koje možete da iskoristite po jednom.

     

    Šta ako ne mogu da nađem proizvod koji želim da registrujem?

    1. Prvo proverite da li je proizvod koji želite da registrujete proizvela kompanija Sony Electronics (to obuhvata televizore, kao i proizvode za zvuk i fotografiju). Ako imate Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, posetite neku od sledećih stranica:
    1. Ako ste sigurni da posedujete Sony Electronics proizvod i ručno ste uneli ime proizvoda ali ne možete da ga nađete, probajte da ga nađete pomoću padajućeg menija.
       
    2. Ako ste proizvod kupili izvan Evrope (npr. u Pacifičkoj Aziji, Severnoj i Južnoj Americi itd.), idite na veb lokaciju relevantnog regiona da biste registrovali proizvod. Proizvode kupljene izvan Evrope trenutno nije moguće registovati u usluzi MySony. Izvinjavamo se zbog ove neugodnost.
    1. Ako prve dve opcije ne pomognu, proizvod možda nije unet u našu bazu podataka. Kontaktirajte nas da bismo to potvrdili.