ID članka : 00155228 / Poslednja izmena : 24.01.2019.

Potrebna mi je pomoć sa MySony nalogom ili sa registracijom proizvoda na portalu MySony

Proizvodi na koje se ovo odnosi i kategorije ovog članka

Ova stranica sadrži informacije o portalu MySony i pomaže vam u rešavanju problema u vezi sa registracijom proizvoda i nalogom.

Nalog

Proizvodi

 


Nalog

Problemi sa prijavljivanjem: Ne mogu da pristupim nalogu

Ako ne možete da pristupite nalogu, proverite sledeće

  • pravilno ste uneli imejl adresu
  • ako je imejl adresa ispravna a ne možete da se setite lozinke, koristite funkciju Forgot your password (Zaboravljena lozinka).
    Biće potrebno da unesete datum rođenja da biste resetovali lozinku.

 

Nalog mi je zaključan

Ako budete imali 11 neuspešnih pokušaja prijavljivanja, nalog će biti zaključan na 120 minuta.
Nakon tog perioda moći ćete da pokušate ponovo.  

  • Uverite se da tasteri „Caps Lock“ i „Num Lock“ na tastaturi ne sprečavaju da pravilno unesete lozinku.
  • Možete da pokušate da resetujete lozinku nakon 120 minuta pomoću funkcije Forgot your password (Zaboravljena lozinka).

MySony ekran za prijavljivanje

Želim da ažuriram nalog

Da biste ažurirali imejl ili adresu:

  1. Prijavite se na MySony nalog
  2. Idite u odeljak My Account Details (Detalji naloga) 
  3. Ažurirajte željena polja

 

Mogu li da promenim lozinku?

Da biste promenili lozinku:

  1. Prijavite se na MySony nalog
  2. Idite u odeljak My Account Details (Detalji naloga) 
  3. Krećite se nadole dok ne pronađete odeljak Change my password (Promeni lozinku), a zatim pritisnite dugme Update (Ažuriraj)
  4. Unesite sadašnju lozinku i novu lozinku
  5. Potvrdite klikom na dugme Save (Sačuvaj)

 

Želim da izbrišem nalog

Biće nam žao ako odete, ali svakako možete da izbrišete nalog na sledeći način:

  1. Prijavite se na MySony nalog
  2. Kliknite na stavku My Account Details (Detalji naloga) 
  3. Pomerite prikaz skroz do dna i izaberite Remove account (Ukloni nalog)

 

Proizvodi

Šta ako ne mogu da nađem proizvod koji želim da registrujem?

  1. Najpre se uverite da je proizvod koji želite da registrujete proizvod kompanije Sony Electronic. Ako imate Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, posetite neku od sledećih stranica:
  2. Ako ste sigurni da posedujete Sony Electronics proizvod i ručno ste uneli ime proizvoda ali ne možete da ga nađete, probajte da ga nađete iz padajućeg menija.
  3. Ako prve dve opcije ne pomognu, proizvod možda nije unet u našu bazu podataka. Kontaktirajte nas da bismo to potvrdili.

 

Kako da ažuriram ili uklonim proizvod?

Da biste ažurirali ili uklonili proizvod sa naloga, postupite na sledeći način:

  1. Prijavite se na MySony nalog
  2. Izaberite My products (Moji proizvodi) i izaberite odgovarajući proizvod
  3. Pritisnite stavku Change product registration details (Promena podataka za registraciju proizvoda) ili Remove from this list (Ukloni iz ove liste)

 

Ne mogu da se registrujem jer sajt ne prihvata moj serijski broj

Na sreću, polje za serijski broj nije obavezno, pa možete da nastavite bez njega.

Ako niste sigurni gde se nalazi serijski broj, pogledajte stranicu pomoći. Na njoj je prikazano gde možete da nađete i model i serijski broj svog proizvoda.

 

Kako mogu da proverim da li je registracija proizvoda uspela?

  1. Izaberite karticu „My products“ (Moji proizvodi)
  2. Proverite da li je proizvod dostupan.
  3. Ako nije dostupan ili nije ažuriran, probajte da ponovo registrujete proizvod ili da ga ažurirate.
    Ako i dalje ne uspevate da registrujete proizvod, kontaktirajte nas.