ID članka : 00155228 / Poslednja izmena : 26.10.2020.

Potrebna mi je pomoć sa Sony nalogom ili sa registracijom proizvoda na portalu My Sony

    Sadržaj:


     

    Nevažeća adresa e-pošte ili lozinka

     

    Korak 1: Proverite da li ste ispravno uneli registrovanu adresu e-pošte.


    Možda niste dobro upisali neki znak ili možda koristite pogrešnu adresu e-pošte:

    • My Sony je povezan sa drugim Sony nalozima, kao što su PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia i mnogi drugi: za prijavljivanje na My Sony nalog možete da koristite istu e-adresu koju koristite za druge Sony naloge.
       
    • Ako ste ranije napravili Sony nalog koji niste verifikovali putem e-pošte u navedenom roku (72 sata), nećete moći da koristite taj nalog. Ne zaboravite da se ovo odnosi na sve usluge kompanije Sony. Prijavite se na ovaj neverifikovani nalog, ponovo pošaljite vezu za aktivaciju/verifikaciju i aktivirajte nalog putem e-pošte.


    Korak 2: Koristite funkciju „Zaboravili ste lozinku“

    Lozinku možete da resetujete praćenjem sledećih opcija za resetovanje lozinke:

    1. Unesite datum rođenja koji ste naveli pri registraciji.
    2. Odgovorite na bezbednosno pitanje.
    3. Verifikacija pomoću mobilnog uređaja (Kako da omogućite dvostepenu verifikaciju – veza u nastavku).

    Kada uspešno obavite korake, dobićete vezu za resetovanje lozinke. Ako ne vidite poruku, proverite da li se nalazi u fascikli za nepoželjnu poštu.
    Ako se ne nalazi u njoj, ponovo pošaljite vezu ili sačekajte 24 sata pa pokušajte ponovo.

    Napomena: Ako ne uspete u jednoj od tri opcije, naš sistem vas odmah upućuje da se obratite podršci. Imajte u vidu da i dalje možete da isprobate preostale opcije!

     

    MySony nalog je zaključan

    „Dostignut je maksimalni broj neuspešnih pokušaja prijavljivanja. Da bismo zaštitili vašu bezbednost, nalog će biti zaključak 120 minuta.“

    Kada sačekate 120 minuta, proverite da li je uključen taster Caps Lock ili Num Lock koji kada je uključen, ometa unos lozinke.
    Druga mogućnost je da jednostavno resetujete lozinku pomoću funkcije „Zaboravili ste lozinku“.
     

    Unošenje izmena u my Sony nalog

    Kako da promenite informacije o nalogu (e-poštu, lozinku i adresu)

    • Prijavite se na Sony nalog.
    • Idite na [My Account Details] (Detalji naloga).
    • Ažurirajte željena polja.
       

    Želim da izbrišem my Sony nalog

    Biće nam žao ako odete, ali svakako možete da uklonite nalog na sledeći način:

    • Prijavite se na Sony nalog.
    • Kliknite na [My Account Details] (Detalji naloga).
    • Listajte nadole do dna, a zatim izaberite [Remove account] (Ukloni nalog).

     

    Kako da povežem my Sony sa drugim nalozima za usluge kompanije Sony

    Ako već imate nalog za neku drugu uslugu kompanije Sony, možete da se prijavite na My Sony sa podacima tog naloga. Nakon toga ćete dobiti automatizovanu poruku u kojoj se od vas traži da nadogradite nalog. Možda ćete morati da unesete neke dodatne informacije pre nego što dovršite nadogradnju. Isto tako, kada kreirate Sony nalog, možete da ga koristite za prijavljivanje na druge usluge kompanije Sony.

    Možete da povežete naloge za sledeće usluge na mreži Sony grupe:

    Usluge koje pruža kompanija Sony Europe:

    • My Sony
    • Zajednica kompanije Sony

    Usluge koje pružaju druge kompanije iz Sony grupe:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Kako da omogućim verifikaciju u dva koraka?

    Ako želite dodatni nivo zaštite, možete tražiti da vam se šalje kôd za verifikaciju putem tekstualne poruke ili neke aplikacije za autorizaciju kada se prijavljujete na Sony nalog. Ovu postavku možete u svakom trenutku da promenite u postavkama dvostepene verifikacije.

    Kako da omogućite dvostepenu verifikaciju: 

    1. Prijavite se na My Sony. Kliknite na svoje ime u gornjem desnom uglu ili zadržite pokazivač na njemu, pa izaberite [My Account Details] (Detalji naloga).
    2. Listajte nadole do [Change Other Security Details] (Promenite druge bezbednosne podatke), pa kliknite na [Update] (Ažuriranje).
    3. Otvorite karticu [Security] (Bezbednost), listajte nadole do [2-Step Verification] (Dvostepena verifikacija), a zatim kliknite na [Edit] (Uredi).
    4. Izaberite opciju Text message (Tekstualna poruka) ili Authenticator App (Aplikacija za autorizaciju) kada vam bude ponuđeno da izaberete način na koji ćete dobijati kôd za verifikaciju. 

    Zatim pratite uputstva na ekranu:

    • Text message (Tekstualna poruka): Unesite broj telefona. Pogledajte tekstualnu poruku koja vam je poslata na mobilni telefon i unesite šestocifreni kôd za verifikaciju. Kliknite na [Verify] (Potvrdi).
    • Authenticator App (Aplikacija za autorizaciju): Otvorite aplikaciju za autorizaciju na mobilnom uređaju i skenirajte QR kôd ili kopirajte i nalepite alfanumerički kôd koji je prikazan na ekranu. Unesite kôd za verifikaciju koji ste dobili preko aplikacije za autorizaciju. 

    Rezervni kodovi
    Ako ne možete da primite kôd za dvostepenu verifikaciju preko tekstualne poruke, odnosno ako aplikacija za autorizaciju ne radi, možete se prijaviti pomoću rezervnog koda. Dobićete deset kodova koje možete da iskoristite po jednom. Rezervne kodove možete da koristite kako za tekstualne poruke tako i za aplikaciju za autorizaciju. 


     

    Šta ako ne mogu da nađem proizvod koji želim da registrujem?

    1. Prvo proverite da li je proizvod koji želite da registrujete proizvela kompanija Sony Electronics (to obuhvata televizore, kao i proizvode za zvuk i fotografiju). Ako imate Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, posetite neku od sledećih stranica:
    1. Ako ste sigurni da posedujete Sony Electronics proizvod i ručno ste uneli ime proizvoda ali ne možete da ga nađete, probajte da ga nađete pomoću padajućeg menija.
       
    2. Ako ste proizvod kupili izvan Evrope (npr. u Pacifičkoj Aziji, Severnoj i Južnoj Americi itd.), idite na veb lokaciju relevantnog regiona da biste registrovali proizvod. Proizvode kupljene izvan Evrope trenutno nije moguće registrovati u usluzi My Sony. Izvinjavamo se zbog ove neugodnost.
    1. Ako prve dve opcije ne pomognu, proizvod možda nije unet u našu bazu podataka. Kontaktirajte nas da bismo to potvrdili.