ID članka : 00155228 / Poslednja izmena : 12.07.2018.

Potrebna mi je pomoć sa MySony nalogom ili sa registracijom proizvoda na portalu MySony

Proizvodi na koje se ovo odnosi i kategorije ovog članka

Ova stranica sadrži informacije o portalu MySony i pomaže vam u rešavanju problema u vezi sa registracijom proizvoda i nalogom.

Nalog

Proizvodi


Nalog

Problemi sa prijavljivanjem: Ne mogu da pristupim nalogu

Ako ne možete da pristupite nalogu, proverite sledeće

  • pravilno ste uneli imejl adresu
  • ako je imejl adresa ispravna a ne možete da se setite lozinke, koristite funkciju Forgot your password (Zaboravljena lozinka). Potrebno je da odgovorite na bezbednosno pitanje i da unesete datum rođenja da biste resetovali lozinku.

 

Šta ako zaboravim bezbednosno pitanje?

Imate 2 opcije ako ne možete da pristupite nalogu:

  1. Kontaktirajte nas! Agenti našeg kontakt centra mogu da vam otključaju nalog. Da bismo ovo sprečili, u budućnosti ćemo koristiti drugačiji bezbednosni sistem.
  2. Napravite novi nalog sa drugom imejl adresom.

 

Nalog mi je zaključan

Ako više puta uzastopce ne uspete da se prijavite, nalog će biti zaključan na 120 minuta.
Možete da probate ponovo posle tog vremena.  

  • Uverite se da tasteri „Caps Lock“ i „Num Lock“ na tastaturi ne sprečavaju da pravilno unesete lozinku.
  • Možete da pokušate da resetujete lozinku nakon 120 minuta pomoću funkcije Forgot your password (Zaboravljena lozinka).

MySony ekran za prijavljivanje

Želim da ažuriram nalog

Da biste ažurirali imejl ili adresu:

  1. Prijavite se na My Sony nalog
  2. Otvorite odeljak My account (Moj nalog)
  3. Ažurirajte željena polja

 

Mogu li da promenim lozinku?

Da biste promenili lozinku:

  1. Prijavite se na My Sony nalog
  2. Otvorite odeljak My account (Moj nalog)
  3. Pomerajte prikaz nadole dok ne dođete do odeljka Change my password (Promena lozinke)
  4. Unesite staru i novu lozinku
  5. Potvrdite klikom na Change my password (Promeni lozinku)

 

Želim da izbrišem nalog

Biće nam žao ako odete, ali svakako možete da izbrišete nalog na sledeći način:

  1. Prijavite se na My Sony nalog
  2. Kliknite na account information (informacije o nalogu) 
  3. Pomerite prikaz skroz do dna i izaberite Remove account (Ukloni nalog)

Uklanjanje naloga

 

Proizvodi

Šta ako ne mogu da nađem proizvod koji želim da registrujem?

  1. Najpre se uverite da je proizvod koji želite da registrujete proizvod kompanije Sony Electronic. Ako imate Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, posetite neku od sledećih stranica:
  2. Ako ste sigurni da posedujete Sony Electronics proizvod i ručno ste uneli ime proizvoda ali ne možete da ga nađete, probajte da ga nađete iz padajućeg menija.
  3. Ako prve dve opcije ne pomognu, proizvod možda nije unet u našu bazu podataka. Kontaktirajte nas da bismo to potvrdili.

 

Kako da ažuriram ili uklonim proizvod?

Da biste ažurirali ili uklonili proizvod sa naloga, postupite na sledeći način:

  1. Prijavite se na My Sony nalog
  2. Izaberite My products (Moji proizvodi) i izaberite odgovarajući proizvod
  3. Pritisnite „Change my product details“ (Promeni detalje proizvoda) ili „Remove the product“ (Ukloni proizvod)

 

Ne mogu da se registrujem jer sajt ne prihvata moj serijski broj

Na sreću, polje za serijski broj nije obavezno, pa možete da nastavite bez njega.

Ako niste sigurni gde se nalazi serijski broj, pogledajte stranicu pomoći. Na njoj je prikazano gde možete da nađete i model i serijski broj svog proizvoda.

 

Kako mogu da proverim da li je registracija proizvoda uspela?

  1. Izaberite karticu „My products“ (Moji proizvodi)
  2. Proverite da li je proizvod dostupan.
  3. Ako nije dostupan ili nije ažuriran, probajte da ponovo registrujete proizvod ili da ga ažurirate. Ako i dalje ne uspevate da registrujete proizvod, kontaktirajte nas.