Pređi na sadržaj

h.ear™

Prepuštamo slušaocima da pronađu sopstveni stil
u novim klasicima

Kakve slušalice bi zadovoljile individualiste koje ne prave kompromise kada je u pitanju stil? Naši odgovori ostaju usredsređeni na kvalitet zvuka i ne mogu da budu jednostavniji. Elegantne slušalice za HD zvuk jednostavne poput praznog platna.

Slušajte uz svoj jedinstveni stil

Za one sa jasnom idejom ko su i šta vole, izbor slušalica namenjenih opuštenom slušanju trebalo bi da bude lakši. Dizajniranje ove serije započelo je idejom primene naše ekspertize na polju zvuka na nove slušalice koje pojednostavljuju izbor.

Obavezna nova oprema inspirisana jednostavnošću

Oprema koju smo zamislili lako može da postane deo vašeg svakodnevnog kompleta, bez obzira na vaš ukus kada je u pitanju moda. Prvo, izbegli bismo dodatke koji se nekim ljudima sviđaju, a drugima ne, u zavisnosti od estetike. Ono što bi ostalo bilo bi zaista neophodno za doživljaj slušanja. Ovo razmišljanje dovelo je do ideje o jednom obliku i jednoj boji. Dobija se utisak da se svi elementi, koji su svedeni na minimum, stapaju u jednobojni oblik koji lako postaje deo vašeg stila.

Stil i zvuk
koji su u potpunosti vaši

Takuma, umetnički direktor

Za slušaoce koji vode računa o stilu, pronalaženje audio proizvoda koji se uklapaju sa izgledom lakše je kada je svaki specijalizovani deo manje upečatljiv i stapa se u harmoničnu celinu. Da bismo široj publici pružili kombinaciju vrhunskog doživljaja slušanja i vrhunskog stila, komprimovali smo, sabili i očuvali osnovne elemente u potrazi za minimalističkim, kultnim dizajnom čiji su osnovni detalji izuzetno doterani. Dizajn koji smo razvili ne može biti jednostavniji. Nikada nismo kreirali ništa poput toga, a savršeno se uklapa sa svačijim stilom života.

h.ear on

Prirodni pristupi višem stepenu vernosti i udobnosti

Malo je karakteristika kod slušalica koje su podjednako važne kao vernost i udobnost. Da bismo poboljšali performanse u vezi sa ta dva ključna kriterijuma, odlučili smo se za ekstremni minimalizam. Kod slušalica koje se stavljaju na uho, dizajn kućišta utiče na kvalitet zvuka, a dizajn jastučića može da dovede do boljeg prianjanja. Uz održavanje performansi, sveli smo kružni oblik kućišta i ovalni oblik jastučića, pa smo te delove povezali najjednostavnijom linijom. Za razliku od većine slušalica, krakovi su blisko integrisani u kućište, pa slušalice predstavljaju usaglašen oblik od trake do jastučića. Krakovi koji dobro prianjaju na slepoočnice omogućavaju udobnije nošenje slušalica i kompaktnije dimenzije. Stilski, ti detalji dizajna čine ove slušalice veoma svestranim.

Na kućištu nema logotipa Sony. Vrhunska jednostavnost. Pažljivo osmišljena konstrukcija skriva sve zavrtnje. Slušalice se preklapaju blizu jastučića, što ih čini dovoljno kompaktnim za nošenje u torbi. Sama šarka je metalna i izdržljiva. Ovo su slušalice na koje možete da se oslonite, do najsitnijih detalja.

h.ear in

Skiciranje osnova pomoću minimalnog broja linija

Kod slušalica za unutrašnjost uha želeli smo izvanredan kvalitet zvuka uz dimenzije i oblik koji omogućavaju diskretno smeštanje u uho. Uz održavanje dimenzija drajvera na kompaktnih 9 mm, omogućili smo podršku za HD zvuk stvaranjem dovoljne razdaljine između drajvera i zvučnog kola smeštenog u unapređene konture. Ovde, elementi koji su nezamenljivi za ovaj kvalitet zvuka imaju jednostavan oblik. Spoljašnji izgled je podjednako elegantan – poklopac na kraju predstavlja samo neukrašenu površinu jasnih linija.

Novi klasici,
simfonija dizajna
i inženjeringa

Jaširo, umetnički direktor

Primenili smo prilično radikalan pristup u pokušaju da krakove održimo skoro potpuno uz kućište dok ne dođu u položaj blizu slepoočnica. To je inspirisano našom potragom za izgledom koji podrazumeva jedan oblik, ali je za postizanje dobrog prianjanja bilo potrebno mnogo pokušaja i grešaka, kao i mnoštvo diskusija sa našim inženjerima. Ova saradnja na kraju je dovela do sklada između oblika i funkcije kod ovih slušalica koje imaju izgled novih klasika.

Mnogo delova, jedna boja

Upečatljivi dizajn prenosi se na boje. Svaka opcija je potpuno jednobojna, što vam olakšava da odaberete onu koja se uklapa sa vašim stilom. Od tela slušalica do kabla, svaka opcija objedinjuje ogroman opseg materijala i završnih obrada iste boje. Uzmimo za primer kućište koje je izrađeno od aluminijuma radi postizanja superiornog kvaliteta zvuka. Tačna nijansa i sjaj postižu se anodizacijom koja je praćena precizno tempiranim bojenjem i hemijskim poliranjem.
Traka je napravljena od plastike kako bi slušalice bile lagane, ali je za dobijanje ove boje i završne obrade potrebno tri premaza – prvi metalik srebrni, drugi u osnovnoj boji i treći za mat završnu obradu. Iako se način proizvodnje delova međusobno prilično razlikuje, nijansa i sjaj se doteruju kako bi se podudarali. Čak je i logotip kompanije Sony u ovoj boji, što takođe pojednostavljuje ukupni dizajn.

Izbor boja za spektar stilova

Boje će vam izgledati moderno, ali što je još važnije, sigurno ćete pronaći neku koja dobro odražava vaš stil. Opcije predstavljaju prelazne boje. One su prelazne na dva načina, a prvi od njih je zasićenost. Neupadljive nijanse koje smo odabrali možda nisu uobičajene za slušalice, ali su svakako uobičajene u svetu mode. Takođe su u pitanju prelazne nijanse. Neki mogu jednu od opcija da nazovu plavom, a drugi zelenom. Na osnovu njih, razvili smo pet svežih boja koje su upečatljive ljudima.
Svaka boja je izuzetno pažljivo izabrana, uz uzimanje u obzir mnogih ličnih stilova. U svetu mode, cinober crvena i limun žuta predstavljaju upečatljive boje za isticanje. Viridijan plava i bordo roze imaju opuštenu eleganciju. A kao svestranija opcija, tu je klasična ugalj crna. Uzeli smo u obzir ulogu koju svaka od boja često igra, kao i balans ove palete u celini. Walkman® plejeri sada su dostupni u istim bojama, kako biste slušanje upotpunili i vizuelnom harmonijom.

Ulaganje truda
za upečatljive boje
na proizvodima

Aojagi, dizajner

Da bismo ponudili četiri modela slušalica i Walkman® plejera u istoj boji, moramo da uskladimo završnu obradu približno 30 različitih delova i materijala. Ako to pomnožite sa pet dostupnih boja, broj se penje na skoro 150. Uklapanje boja zahtevalo je mnogo truda, naročito zbog toga što su uključene različite fabrike. Na kraju, naš beskompromisni stav omogućio je ovim proizvodima da govore sami za sebe, kroz eleganciju i upečatljive boje. Specifikacije i funkcije uvek će biti važne, ali zašto audio proizvode ne biste birali kao i odeću, zato što vam je boja zapala za oko.

Poruka verna
viziji dizajna

Upečatljive slike i fotografije proizvoda ispunjavaju stranice naših internih brošura sa ključnim vizuelnim elementima. One doprinose tome da se ono što su naši dizajneri zamislili pravilno prenese. Brošure omogućavaju jednakost svima u promociji. Važne su kao deljeni zapis o stvarima koje možemo da osetimo, ali ne možemo da kvantifikujemo.

Jačina utiska koji ostavljaju te upečatljive boje takođe postaje jasna čim otvorite kutiju. Pakovanje predstavlja deo ukupnog doživljaja sa proizvodima, a ovde se unutrašnjost kutije po boji uklapa sa slušalicama.

Izgled i doživljaj postojani su bez obzira na model. Dizajnirali smo poštovanja vrednu grupu proizvoda, umesto da istaknemo bilo koji pojedinačni proizvod. Posvećeni dizajn sa porukom je očigledan u tome što smo seriju nazvali h.ear umesto da koristimo brojeve modela.

Živopisno promovisanje
hvata
individualnost

Kitahara, umetnički direktor

Ono po čemu se serija h.ear izdvaja od većine drugih slušalica kompanije Sony je to koliko je dizajn upečatljiv. Kvalitet zvuka je samo početak. Takođe cenimo slušanje sa stilom. Zbog toga kod dizajna sa porukom naglašavamo modu i individualnost umesto funkcija i performansi proizvoda koje su obično u centru pažnje. Realistične scene koje smo tražili pogodne su za identifikovanje, pa možete da ostanete verni sopstvenom osećaju za stil.

Ostanite verni sopstvenom stilu uz slušalice za HD zvuk h.ear. Novi klasici kompanije Sony koji široj publici donose bolji svakodnevni doživljaj slušanja.